Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Τι σκεφτόσουν άνθρωπε, όταν ρώταγες της google το ψαχτήρι? Νο 6

Νέα ολόφρεσκη συλλογή με τα keyword που στέλνουν ανυποψίαστους ερωτώντες του google στα φιλικά λημέρια της εξωγήινης αλεπούδας.



Καπως ετσι καταλαβαίνω ότι μπήκε ο χειμώνας και άρχισαν τα σχολεία…
Οσοι το πιστευετε κρατήστε αυτο το λινκ για μετα >>>


Vlosyroi papountes anazitoun asteies giagiades me vinteo kai dikia tous syntaksi



Μετάφραση: Ζητούνται γιαγιάδες με βυτίο. Χιούμορ και συνταξη προαιρετικά



Χα!


Ερωτηση 1η



Ερωτηση 2η



Ετσι! Να ψαχνουμε την τσόντα μας αλλα με τρόπο ευγενή, ποιότητα και επίπεδο ανωτάτου, Χαρίλαε φέρε μου το τσάι



Ετσι θα’ναι για να το λες, μάστορα. Δικό σου το καζάνι?



…και την περνάει από αυτόφωρο για αντίσταση κατά της βαφής




ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ GOOGLE ΓΙ'ΑΥΤΟ????!!




Υποψήφια σταρ-ελλάς προετοιμάζει την απάντηση που θα συγκινήσει τους κριτές (?)



αντράς ή γυναίκα, αντρας ή γυναίκα?? χμμμ?





Ψαξτε για το δοκίμιο «Ποιος απλωσε τα ρουχα στην ταράτσα» του Ι. Μ. Παπαγιωτόπουλου και για τη φιλοσοφική μελέτη «Μην πετάτε τα νερά Μανδάμ Κουλα» του Βγέλτσου.





Γιαυτο εφυγε από την καρεκλα του προέδρου?




Η εξωγηινη διαισθηση μου λεει ότι καποιος ψαχνει όλα τα σχετικά (τσσςςςς!) γιατι θελει να μπει στιν αστεινομοια




Τωρα θα του δείξω εγώ, που μου λέει ότι έχω σύνδρομο και δεν πετάω τις μπατονέτες που χρησιμοποιώ!





Για τον άντρα τον σωστό!





...
...
...
...
Λυπηρό
...
...
Παρακαλώ, ολοι!
...
Ένα λεπτο σιγής…



Ολα τα πόστ της σειράς GoogleLOL θα τα βρειτε εδω:
13, 12, 11, 10, 09, 08, 07, 06, 05, 04, 03, 02, 01

1 σχόλιο:

next_day είπε...

Κάθε φορά λιώνω στο γέλιο!!