Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Τι σκεφτόσουν άνθρωπε, όταν ρώταγες της google το ψαχτήρι? Νο 12


Λένε πως η ανθρωπότητα προχωράει χάρη στην περιέργεια και τις απορίες της. Με τέτοιες απορίες φοβάμαι να σκεφτώ προς τα πού προχωράμε. Μια ντουζίνα GoogleLOL συμπληρώνονται σήμερα. Η προσφορά των επισκεπτών ειναι ανεκτίμητη.



«Δεν ξαναβγαίνω Τσικνοπέμπτη, που να με κυνηγάνε τρικαβαλα τα ΜΑΤ με το νυχτικο νεγκλιζέ, που να με χτυπάνε κάτω σαν το χταπόδι και να μου έχουν φυτέψει μολότοφ στο σουτιέν, δεν ξαναβγαινω Τσικνοπέμπτη»


Συγγραφέας ταξιδιωτικών οδηγών (από το Α του Κενταύρου) ετοιμάζει ειδικό αφιέρωμα στις ελληνικές παραδόσεις


...ή στραβός ειν’ ο γιαλός ή στραβές οι τουλούμπες


Και μετά θα λεει... "Φετος δουλεψα πολύ με τον εαυτο μου, καθησα, σκεφτηκα, εκανα μια εσωτερική αναζήτηση: σχετικά με μένα. Εμαθα ποιος είμαι. Κατάλαβα πως είμαι ο,τι καλύτερο μου έχει συμβεί"



Αν δεν εχει ονομάσει δισκο με αυτόν τον τίτλο, τότε θα πρεπει να το κάνει πριν το σκεφτει καποιος αλλος



Μην χάσετε το ημερολόγιο τοίχου με τις πιο σέξυ γαστρεντερίτιδες του 2010



Μωρό μου, κοίτα με και πες μου τι βλέπεις. Δεν έχεις δει τίποτα ακόμη. Δωσ’μου λίγο χρόνο και θα σε κάνω να ξεχάσεις όλα τ’αλλα. Εχω κι αλλα να δώσω κι εσυ μπορεις να τα λευτερώσεις. Μπορώ να πιάσω το φεγγάρι με τα χέρια μου, δεν με ξέρεις εμένανε? Θυμήσου τ’ονομά μου. Φήμη! Θα ζήσω για πάντα, θα μάθω να πετάω, ψηλά! Θα ζησω για πάντα. Φήμη! Θυμήσου, θυμήσου, θυμήσου, θυμησου, θυμήσου. Μωρό μου, κράτα με σφιχτά, γιατι εσυ το κάνεις σωστά. Μπορείς να με στειλεις ισια πάνω στην κορυφή. Δωσ’μου αγαπη και παρε ό,τι έχω να δώσω. Μωρό μου θα’μαι σκληρή, το πολύ δεν είναι αρκετό, θα σφιξω την καρδιά σου μεχρι να σπάσει, ωωω έχω ο,τι χρειάζεται! Φήμη! Θα ζήσω για πάντα, θα μάθω να πετάω, ψηλά! Το νιώθω να’ρχεται. Οι άνθρωποι θα με βλέπουν και θα κλαίνε. Φήμη! Θα καταφέρω να πάω στον Παράδεισο, να φωτίσω τον ουρανό σαν φλόγα. Φήμη! Θα ζήσω για πάντα, μωρό μου θυμήσου τ’ονομα μου. Θυμήσου, θυμήσου, θυμήσου, θυμησου, θυμήσου, θυμήσου, θυμήσου, θυμησου, θυμήσου


One man’s problem is another man’s kinky fantasy

Μπορειτε να ανταλλάξετε στοιχεια εσεις οι δύο?



Για τον διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. Ο αετός ειναι δικέφαλος και το ξενοδοχείο ειναι ιδιοκτησίας μιας ιεράς μονής.


Το google ad words σας προτείνει: Σας αρέσουν τα χοροδράματα, η όπερα και είστε φανατικός της υψηλής τεχνης της αισθητικής. Καντε πλίτς εδώ για να κλείσετε μια παράσταση της επιλογής σας



Μην του μιλάτε του παιδιού

αφήστε το να …

με τα καυτά του …

τον …ο του να κάψει



Χοιρινό φιλετάκι

Φρούτα εποχής

Ρομαντζάδα στη γαστρα


Υπάρχει κανεις που δεν πιστευει ότι ο έλληνας δεν εχει συμπλεγμα με τη μανα του?



Δεν ξέρω αλλα αμα βρεις στειλε μου κι εμενα στο thelw_na_petaksw@gmail.com



Ναι, μπορειτε να φτιάξετε κάμερα κράνους που να βλέπει μέσα από καπνό και από τοίχους? Βρηκατε τον πρώτο σας πελάτη (245)



Αη σεεεερτς εντ σεεεεερτς εντ ναθινκ καμς απ. Γουαταφάκ?


Μεταξύτονε?



Δοκιμάσατε την νεα καμερα κράνους που βλέπει μέσα από καπνους, υδρατμούς και τοιχους?



Κι αυτές μεταξύτονε?? Αχ Παναγιά μου Μπαλουκλιώτισσα



Με πολλους τρόπους. Αν μαλιστα στο μέλλον πέσουμε έξω και δεν εχουμε ουτε για ρευμα, το ποδήλατο γινεται και ηλεκτρογεννήτρια (οπως στη μάδερ-άφρικα).



Εξω! Έξω από το σπίτι μου



:)



Όπως φαίνεται ο χειρισμός ηλεκτρονικου υπολογιστή είναι λιγοτερο απαιτητικός από μια αφαίρεση



Το google δεν σας ζηλεύει αλλα σας ευχαριστει για την αγαπη και την προτίμηση σας



Γιο-χο-χο, γιο-χοχο σε ένα μικρό ψαχτήρι, γιο-χοχο γιο-χοχο μ’ένα μπουκάλι ρουμι




Γυναικες, γυναικες! Πόσες φορές θα το πουμε!



Αν έχετε πρόβλημα με μικρά ανθρωπάκια που ζούνε στο σπίτι σας πάρτε μια γάτα ή έναν γιατρό (στο τηλέφωνο)



Να πάρεις μια πσαρόβαρκα - το μωρό μου
Να πάρεις μια πσαρόβαρκα,
να πα να βγεις στην Πάρο,
ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ,
κι εκει θα βρεις την φωτο - το μωρο μου
στο υπόσκομαι στη λαγοπσαρένια μου ομορφγιά.



Νομίζετε ότι ο ελληνας ενδιαφέρεται για την οικονομία, την στάση των γερμανών απέναντι στην Ελλάδα ή την Ε.Ε και το ΔΝΤ? Λάθος! Αυτό είναι το κλίμα που θελουν να μας περάσουν από τα ΜΜΕ. Στην πραγματικότητα ολοι ψάχνουν πώς θα ξυρίσουν τ’αρχίδια τους, γιατι προφανώς οταν ειναι μαλλιαρά δεν μπορεις να γράψεις πάνω τους ευκολα!



Ολα τα πόστ της σειράς GoogleLOL θα τα βρειτε εδω:
13, 12, 11, 10, 09, 08, 07, 06, 05, 04, 03, 02, 01

14 σχόλια:

Maria-Io είπε...

Κατόπιν ωρίμου (το κατά δύναμιν) σκέψης, ενός παρολίγο πνιγμού από κρακεράκι oatmeal στις δώδεκα και μισή τη νύχτα, σε ξένη χώρα, και πολλών δακρύων (ευτυχώς από τα γέλια), έχω να καταθέσω τα ακόλουθα: *χέρι στο πηγούνι, inquisitively, σουφρωμένα φρύδια, σοβαρό ύφος*

Αποφάσισα να δώσω ένα normative outlook στα κατατεθέντα εκ της αλεπούδος ψαχτηροκλείδια, αντί να αναφερθώ απευθείας στην πιθανή υποκείμενη ψυχοπαθολογία, και έτσι έχουμε και λέμε:

1. "Ατάκεσ τσικνοπέμπτησ": Κάποιος/α υπερήλιξ με πρόσβαση στο διαδίκτυο (-δεν τα κάνουμε αυτά, το έχουμε πει! Λίγη κοινωνική ευθύνη ζητάμε από τις οικογένειες!) ανακάλεσε από τα βάθη της μνήμης του/της ότι η Δόμνα Σαμίου έχει πει κάτι σόκιν τραγούδια, παραδοσιακά της Απόκρεω (ξέρετε, με αναφορές σε ψ*λή, μ*νι, γρ*ές, θε*ες, ανηψ*ούς, θε*ους κ.ο.κ.) και αυτή η μνήμη, η συνδεδεμένη με το παγανιστικό αρχέτυπο στο ελληνικό συλλογικό ασυνείδητο, μετασχηματίστηκε στην προαναφερθείσα αναζήτηση. Προφανώς, το εν λόγω άτομο δεν έχει εξοικειωθεί με τα νέα (;) μέσα, μιας που δε γνωρίζει την ύπαρξη τελικού σίγμα στο ελληνικό πληκτρολόγιο. (Τώρα που το ξανασκέφτομαι, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έγραφαν κεφαλαία και είχαν μόνο ενός είδους σίγμα, οπότε συγχωρείται.)

2. "τι κάνει και τι τρώει ο κοσμοσ την τσικνοπέμπτη": Μετανάστης από τη μακρινή Μπελίζε, ομιλών απταίστως την ελληνική (αλλά με μια μικρή έλλειψη στο -ς-, σημειωτέον) αναρωτιέται γιατί, στην επίσημη υποδοχή που επιφυλάσσει η πατρίδα μας σε όσους αποδέχονται την ελληνική πολιτογράφηση, δεν δόθηκε η δέουσα προσοχή στην φιλολογία της εν λόγω ημέρας. (Απάντηση: Το κρέας δε φτάνει για όλους, αδέρφια. Περνάμε κρίση, λέμε. Λεφτά υπήρχαν.)

3. "ένα παιδί μετράει τ αστρα κουρκουμπινια": Λυπάμαι που θα το ξενερώσω, αλλά τα κουρκουμπίνια αναφέρονται στο εν λόγω έργο του Λουντέμη - η αναζήτηση θα ήταν απολύτως έγκυρη αν είχε ψηφιοποιηθεί το έργο των νεοελλήνων λογοτεχνών...

Maria-Io είπε...

4. "αγαπημένα αποφθέγματα: σχετικά με εμένα:": Και εδώ φτάσαμε στο πρώτο μας κλινικό περιστατικό. Το άτομο αυτό, χαρακτηριζόμενο από υψηλή παράνοια και thought broadcasting σε ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (!), πιστεύει ότι όχι μόνο ο γούγλης ξέρει ποιος είναι και άρα και ποια αποφθέγματα αναφέρονται στο άτομό του, αλλά τα έχει σταχυολογήσει κιόλας, βάσει του προσωπικού του γουγλο-γούστου. Κουλ.

5. "αννα βισση βιτσια": Λυπάμαι, μα θ'αναγκαστώ να αναφερθώ και εγώ στην κ. Αλεξανδράτου: Γίνεται σαφές ότι μετά το περιβόητο οπτικοακουστικό υλικό της τελευταίας, μόνο ως "βίτσιο" μπορείς να χαρακτηρίσεις του μπουκάλι του "Μύθου" που φημολογείται ότι έχει υπάρξει παντού. Ζήτω η πολυτέλεια, κάτω η μπαναλαρία. Μύθο πίνουν οι μπετατζήδες, κυρά μου.

6. "γαστρεντερίτιδεσ 2010": (Όπως, Χαβάη 5-0. Και ερωτώ: Ποιον κέρδισε η Χαβάη, και μάλιστα πανηγυρικά; Γιατί δεν αναφέρεται καν ο ηττημένος; Τόση ντροπή από την ξεφτίλα; Ερμμμ, επιστρέφω στο θέμα.) Το 2010 προβλέπεται να είναι το θερμότερο καταγεγραμμένο έτος (http://tinyurl.com/yb66ku9). Όπου θέρος, και αύξηση των πιθανοτήτων γαστρεντερίτιδας, αν οι συνθήκες υγιεινής δεν επαρκούν. Με τέτοια οικομική κρίση, το καλοκαίρι μην περιμένετε να λειτουργείτε και το ψυγείο και το κλιματιστικό. Άρα... Αύξηση των περιστατικών γαστρεντερίτιδας. Ξέρει πού το πάει ο αναζητών, κι ας μην γνωρίζει ούτε αυτός την κρυψώνα του τελικού σίγμα. Neeeeext.

7. "κουλτουρα διασημοτητασ": Φράση ανάλογη προς τους στίχους "τους τίτλους τ'ουρανού/ το αίμα του θεού", του Σαββόπουλου. (http://tinyurl.com/yls5r8p) Κάποιοι άνθρωποι ελπίζουν ακόμα, ντάξει;

8. "οταν σε βριζουν κι οταν σε κοροιδευουν πωσ τουσ αντιμιλασ?" Εξαρτάται. Αν σε λένε αγράμματο, επειδή δεν έχεις μάθει να τονίζεις, να γράφεις το σίγμα τελικό, να βάζεις διαλυτικά και ελληνικό ερωτηματικό, μάλλον κάθεσαι στη γωνία και κάνεις μόκο. Ουπς, old school αντιμετώπιση. Δεύτερη πρόταση: Πας στους γονείς σου, τους λες ότι νομίζεις πως ίσως έχεις δυσλεξία, σε πάνε σε ένα ΚΔΑΥ, βρίσκεσαι για 2 χρόνια στη λίστα αναμονής (κατά την πάροδο των οποίων α. δεν έχεις μάθει ακόμα να τονίζεις, αλλά β. έχεις νταβραντίσει και μπορείς να αντιμετωπίσεις το πρόβλημά σου διαφορετικά), όταν σε δει ο ψυχολόγος του ΚΔΑΥ μετά βεβαιότητος δηλώνει ότι δεν είσαι δυσλεκτικός, αλλά μάλλον δε μελετάς αρκετά, και σε στέλνει σπίτι. Problem solved.

9. "μ αρεσει να με βριζουν". Τίποτε το ανησυχητικό. Απεναντίας, iconic statement. Θα μπορούσε να το έχει γράψει οποιοσδήποτε, από τα 10-11 εκατομμύρια που κατοικοεδρεύουν εις την σεπτήν τούτην χώραν. (Πληροφοριακά, συνήθως συνοδεύεται και από "να με γ*μουν και να με δέρνουν και να μου κλέβουν και το κομπόδεμα κάτω απ'το στρώμα πριν φύγουν". Βλ. Ρ. Βροχοπούλου for reference.)

10. "το τραγουδι των eagles hotel california για πιο πραγμα μιλαει για πιο γεγονοσ": Ο Πανούσης έχει αναφερθεί εκτενώς στο ζήτημα, πάρτε και κάνα σιντί να μορφωθείτε επιτέλους, όλο κατεβάζετε κομμάτια μεμονωμένα, τι να καταλάβετε! (Από το "Mε λένε Πόπη", track name "Σατανικά". Και ναι, κάπως συμπίπτει με την άποψη της Αλεπούδας, έχω την αίσθηση.)

Maria-Io είπε...

11. "χεζει στο δρομο video": Δε βαριέσαι, πατριώτισσα. Εδώ χέζουν στο πιάτο σου. Και στο κεφάλι σου. Και τους έχεις ψηφίσει κιόλας. (Αυτή την περίοδο φοριέται το πράσινο. Πιο πριν, το μπλε -από τα πολλά βιάγκρα, νομίζω.)

12. "χαικου συνταγεσ": Πάρα πολύ ψαγμένο, ακόμα και για μένα. Λάτρης του ιαπωνικού πολιτιστικού προϊόντος και του σούσι, μου μυρίζει. Α, σόρι. Κάτι ψάρια που ξέχασα εκτός ψυγείου ήταν. Ωμά. (Έτσι παθαίνεις τη γαστρεντερίτιδα, αγαπητέ Νο 6.)

13. "mamades kavles": Γνωστές και ως MILF. (Μα καλά, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δε γνωρίζουν τον όρο "MILF"; Αναρωτιέμαι... Να αποπειραθώ μια εκτίμηση νοητικού δυναμικού;) Ο Φρόυντ έχει αναφερθεί εκτενώς και βαριέμαι να αναπαράγω απόψεις επαγγελματικών αντιπάλων μου, νυχτιάτικα.

14. "για να γινω αεροσυνοδοσ τι προσοντα πρεπει να εχω?": Σίγουρα, η χρήση του τελικού σίγμα, του κεφαλαίου στην έναρξη νέας περιόδου, του τόνου στο ερωτηματικό "τί" και το ελληνικό ερωτηματικό δεν είναι στον βασικό κατάλογο, συνεπώς μην ανησυχείτε, αγαπητέ μου. Τώρα, ας μην αναφερθώ επί της ουσίας απαιτούμενα προσόντα γιατί θα με κατηγορήσουν για κοινωνικό ρατσισμό. Παμ'παρακάτω.

14. "καμια ιδεα για επιχειρησεισ": Ο γούγλης καλείται να βγάλει και πάλι το φίδι από την τρύπα, με μια προσωπική πρόταση. Ο γράφων κερνάει και καφέ το γούγλη, αμα λαχ' κι είναι καλή η ιδέα. Γιατί παίζουν κι αυτά τα πακέτα ενίσχυσης, ακόμα, κι ό,τι αρπάξει... η βάση μας. Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη, και οι εποχές είναι δύσκολες, ακριβαίνει ο φραπόγαλος και χωρίς το 14ο δε βγαίνω λέμε.

15. "λαιβ γκουγκλ εαρθ": Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα την εμπεριστατωμένη άποψη ενός νευροεπιστήμονα που να έχει ασχοληθεί επισταμένως με language acquisition and usage και να μπορεί να μας διαφωτίσει όλους. Υποψιάζομαι βλάβη σε Broca's, ή Wernicke's aphasia αλλά μη σας πάρω και στο λαιμό μου, αγαπητέ/η, δεν είμαι και νευρολόγος.

16. "μαμαδεσ που γαμιουνται βιντεο": βλ. 13, μην επαναλαμβάνομαι.

17. "παιρνω ματι στο μπανιο βιντεο": Εδώ, έχουμε είτε α. Μια περίπτωση ακόμα παρανοϊκού ιδεασμού, στην οποία το άτομο φοβάται ότι ο Τριανταφυλλόπουλος του έχει βάλει κάμερες στο μπάνιο και πλέον κάνει μπάνιο με μαγιώ κάθε Χριστούγεννα, Πάσχα και Δεκαπενταύγουστο, είτε β. Μια περίπτωση ατόμου με παραφιλίες. Σε αυτή την περίπτωση, μπορούμε να κανονίσουμε μια παραπομπή. Ιδιαιτέρως.

18. "ερωτικεσ ιστοριεσ θεια-ανηψια": Ε, το παραχέσαμε απόψε με τα ανισόπεδα. Εντάξει, γράψε A(untie)ILF και ξαναψάξε. Βαρέθηκα.

Maria-Io είπε...

19. "ποδηλατα - τα χρησιμοποιούν;": Γιατί, παίζει να τα καταργήσουμε; Πάντως, η σύνταξη είναι ομολογουμένως κάπως ποιητική, άρα μιλάμε για ένα ανώτερο είδος γουγλιστή, Αλεπούδα. Να τον έχεις στα υπόψη αυτόν, έχει προοπτικές.

20. "πράσινο-πάρκο-χώροι αναψυχησ έξω από το σπίτι μου": Η αλήθεια είναι ότι, αν το σπίτι έχει γίνει πράσινο εσωτερικά, είναι κακό σημάδι, ενδεικτικό πολλών πιθανοτήτων: ψύχωσης, βαρειάς ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής, hoarding, αυτισμού... Πάντως ο γουγλιστής φαίνεται να μπορεί να διακρίνει ότι αυτά τα πράσινα πρέπει να είναι ΕΞΩ, όχι ΜΕΣΑ. Άρα ΟΚ, περνάει τη βάση.

21. "δε σ'αγαπω σα αλεπουδα": Υποψιάζομαι ότι δεν πάει σε σένα, Αλεπούδα, αλλά ο συγγραφέας είχε κατά νου τον Εξυπερύ σε μια διεστραμμένη μετάφραση Βάρναλη.

22. "πώς κάνω επαλήθευση αφαίρεσησ": Επιτέλους, μια ενδιαφέρουσα περίπτωση. Πολλά ερωτηματικά εγείρει η γνώση του τονισμού του ερωτηματικού "πώς", μεταγενέστερη σαφώς γνώση, ενώ παράλληλα το άτομο δεν αναγνωρίζει τη σχέση μεταξύ των πράξεων της αφαίρεσης και της πρόσθεσης (Α' Δημοτικού). Διαγιγνώσκω βαρειά δυσαριθμησία (γνωστή και ως ντισκαλκούλια). Να το κοιτάξετε, αγαπητέ/ή.

23. "σε ζηλευω αγαπη μου": Εντάξει, το παραδέχομαι. Εγώ ήμουν. Αξιωματικά, δεν υπάρχει αυτοδιάγνωση, ούτε αυτοθεραπεία -άρα, απέχω του σχολιασμού.

24. "ψαχτηρια θησαυρων": Νομίζω ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε μετά τις σχετικές ταινίες του Τζώννυ Ντεπ. Είναι κοινωνικό το ζήτημα, άρα όχι της αρμοδιότητός μου. Σόρι.

25. "παιχνιδια που τα ανθρωπακια να ζουν μεσα στο σπιτι ή κατι παρομιο": Εντάξει μωρέ, δεν το ξέρουν όλοι ότι το λένε Σιμς. Άλλωστε, καινούργιο παιχνίδι είναι, που να τα προλάβεις όλα, ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι και τα τοιαύτα. Ο άνθρωπος αποπειράθηκε περιγραφικά. Αν πουάν, για την προσπάθεια.

26. "λαγοπσαρο φοτο": Χμμ. Δεν γνωρίζει καν τα διπλά σύμφωνα, αλλά θέλει να δει ένα ψάρι που δεν γνωρίζω καν αν είναι υπαρκτό, η ψυχολόγος. (Το είχα πει ότι έπρεπε να γίνω marine biologist σε κείνα τα καλλιστεία, μαλακία μου που δεν το κυνήγησα τελικά.)

27. Περί ξυρίσματος. Λοιπόν, δεν ξέρω πόσο δυνατό είναι το ελληνικό ντι-εν-έι, αλλά επειδή το θέμα της τριχοφυίας είναι υπαρκτό στους μεσογειακούς λαούς, θα ήθελα να κλείσω αυτή την περιήγηση στο μυαλό του γουγλιστή, με μια δική μου απορία: Γιατί οι βόρειοι λαοί, που ζούνε μες στο κρύο και θα είχαν εξελικτικό πλεονέκτημα από την πυκνή τριχοφυία είναι άτριχοι/ες, κι εμείς οι μεσόγειοι/ες παλεύουμε μια ζωή με κεριά, ξυράφια και... λέιζερ μπλέ;

Χαιρετώ σας. Πάω να κοιμηθώ με την απορία...

ΥΓ προς Αλεπούδα: Το "άχρηστεσ γνωσεισ" δε σε απασχόλησε, ε; :Ρ

alepouda είπε...

Γιατρέ μου, απόψε γράψατε.

Το μετράω τα αστρα κουρκουμπίνια ομόλογω πως δεν το ήξευρα, αλλα πολλά δεν ξέρω και το ξέρω.

Το 21 πάντως το "δεν σ'αγαπώ σα αλεπούδα" φυσικά και δεν αναφέρεται σε μένα. Πρόκειται για απόσπασμα απο ενα απο τα 100 ερωτικά σονέτα του Νερούδα που προφανώς ο αναζητητής θυμήθηκε οτι το είχε διαβάσει εδώ.

ΔΕΝ Σ' ΑΓΑΠΩ

Δε σ' αγαπώ σαν να 'σουν ρόδο αλατιού, τοπάζι,
σαίτα από γαρούφαλα που τη φωτιά πληθαίνουν:
σ' αγαπώ ως αγαπιούνται κάποια πράγματα σκούρα,
μυστικά, μέσ' από την ψυχή και τον ίσκιο.
Σ' αγαπώ καθώς κάποιο φυτό που δεν ανθίζει,
μα που μέσα του κρύβει το λουλουδόφως όλο,
και ζει απ' τον έρωτά σου σκοτεινό στο κορμί μου
τ' άρωμα που σφιγμένο μ' ανέβηκε απ' το χώμα.
Σ' αγαπώ μη γνωρίζοντας πώς, από πού και πότε,
σ' αγαπώ στα ίσια δίχως πρόβλημα ή περηφάνια:
σ' αγαπώ έτσι γιατί δεν ξέρω μ'άλλον τρόπο,
παρά μ' ετούτον όπου δεν είμαι μήτε είσαι,
που το χέρι σου πάνω μου το νιώθω σα δικό μου,
που όταν κοιμάμαι κλείνουν και τα δικά σου μάτια.


Οσο για σας γιατρέ μου, μια που το φερε η κουβέντα, δεν ξέρω αν έχετε διαβάσει ενα παλαιότερο κομμάτι, το:
Άσκηση Πρώτη - Ο Ψυχαναλυτής

:)

Ανώνυμος είπε...

Περίμενα πως και πως το νέο post. Τώρα μπορώ κι επισήμως να δηλώσω alepoudalcoholic!

Ελπίζω το 13ο «Google LOL» να μην αργήσει πολύ γιατί ήδη με το που τελείωσε η ανάγνωση του 12ου άρχισε το στερητικό σύνδρομο.

Μέχρι νάρθει κείνη ώρα βολεύομαι με την ανάγνωση των προηγούμενων ξανά και ξανά.

Εύγε και μπράβο! :-)

Sulpice είπε...

Κάνοντας μία παράφραση, θέλω να δηλώσω ότι πολλά είδαν τα μάτια μου αλλ΄αυτά μου φέρνουν τρόμο.... Αρχίζω και ανησυχώ.... πειράζει;
Καλημέρες...

Maria-Io είπε...

Ευχαριστώ, ω Αλεπούδα! Εν αφθονία μου παρέχεις...

Που είπε και ο Νιόνιος. Περίπου. Κι ας με πιάσατε αδιάβαστη κ. Αλεπούδα μου στο ποίημα του Νερούδα (-αν και μου άρεσε η ιδεά του Εξυπερύ μεταφρασμένου από Βάρναλη, όλα αυτά τα λογοτεχνικά πρωθύστερα με εξιτάρουν σαν τις πέτρινες τηλεοράσεις των Φλίντστοουνς!)

Το περί ψυχαναλυτή το είχα διαβάσει κατά το παρελθόν, βεβαίως βεβαίως -θα θέλατε μήπως να το αναλύσουμε κι αυτό; :Ρ

Πάντως, εγώ αγαπώ ιδιαίτερα τούτο εδώ, http://www.youtube.com/watch?v=heskWNMUqC8&fmt=18 που είναι στο ίδιο μήκος κύματος με την άσκησή σου.

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς!

god_saved_the_bike είπε...

Ε ψιτ (δεν ξερω πως φωναζουν τις αλεπουδες) μις εξτρατερεστριαλ...

Το δεκατρια το περιμενουμε επετειακο...
Γιατι ποσο γκαντεμω πρεπει να σαι αδερφακι μου για να διαλεξες να προσγειωθεις στην λατρεμενη Νεο-Ελλαδα?


Εγω τα λεω,εγω τα ακουω...Λοιπον τσιμπα το ποδηλατακι σου και παμε να φυγουμε απο δω!

Αν παλι μου το αρνηθεις,κανε μου τη χαρη να κανεις ενα αφιερωμα στην αγαπημενη μας δημοκρατια αφου θα κατσεις που θα κατσεις στο μπουρδελο...

Γιατι καλη και η φιλοσοφια δε λεω,αλλα εξω στους δρομους και τις πορειες εχει επιβληθει ενας φασισμος ανευ προηγουμενου...
Και η δικη σου οπτικη γωνια και εκφραση τουλαχιστον κανει τα χημικα λιγοτερο γκρι:)

υγ.περπαταω σαν κουτσαβλι!
υγ2.κανω ομως ποδηλατο μια χαρα!:P
υγ3.νεξτ σι εμ αρ,ιτ'ς ε ντειτ :)
υγ4.Εχουμε πολεμο?ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ!

alepouda είπε...

@Mario_Io
Αγαπημένη τρελα μου, οι Monty Python

@δολeros
Ειναι αληθεια οτι το υπουργειο μου ζητησε επανειλημμένως να αναρτησω προειδοποιητικό σήμα για πιθανό εθισμό, κυκλοθυμία, ακράτεια κτλ.


@sulpice
οτι δεν σε σκοτώνει σε κανει πιο δυνατο και οτι δεν σε κανει να βγαλεις τα ματια σου σαν τον Οιδίποδα, σε κανει να βλεπεις καλύτερα τι υπάρχει γύρω σου

@god saved the girl
Ρε θηρίο, ρε τζεντάι! Ανεβηκες κι ολας στο ποδήλατο?! Και οχι απλά ανέβηκες αλλα μου εισαι και με αγριες διαθέσεις.
Τα σι-εμ-αρ μου πέφτουν λίγο νωρίς, αν δεν μπορέσω, κανονίζουμε κατι αλλο

χιπι είπε...

O 171, ο 338 και ο 323 είναι το ίδιο άτομο.
Δεν είναι παρανοϊκός. Είναι απλά ένα βήμα μπροστά.
Πρόκειται για έναν μανιακό του κυβερνοχώρου. ΟΚ, ναι. Ζει μπροστά στο πισί.
Η βασική του ασχολία όμως είναι το νταουνλόουντινγκ (σπάνια προλαβαίνει να δει/ακούσει αυτά που έχει κατεβάσει).
Έχει εντρυφήσει στη διαδραστικότητα του ιντερνέτ. Ξέρει ότι αφού το γνωρίζει αυτός καλά τον γνωρίζει και αυτό, ειδικά μετά τα τεραμπάιτς που έχει κατεβάσει.
Μετά κι απ' αυτό με το gamato, ο άνθρωπος θέλει απλά να τσεκάρει πόσο καλά τον γνωρίζει ως προσωπικότητα. Έτσι, με μια κάπως ρομαντική διάθεση, ρωτάει το γκουγκλ ποια είναι τα αγαπημένα του αποφθέγματα (είναι φανερό ότι πρόκειται για άνθρωπο καλλιεργημένο) για αυτόν ειδικά.
Το γκουγκλ του απάντησε.
Αυτός συγκινήθηκε βέβαια, αλλά θορυβήθηκε κιόλας. Σκέφτηκε ότι ίσως για λίγες μέρες -μέχρι να ηρεμίσουν τα πράγματα- θα ήταν καλό να μειώσει τις βόλτες στο ιντερνέτ και να αρχίσει αυτές σε κανένα πάρκο, σε κανένα χώρο αναψυχής. Να πάει να κρυφτεί στους θάμνους. Όχι μακριά, να μην τον φάνε οι δρόμοι. Έξω απ’ το σπίτι του.
Πού να ξέρει όμως τι υπάρχει γύρω απ’ αυτό; (ένας διαδικτυακός φίλος, του πρότεινε το λαιβ γκουγκλ εαρθ, για τέτοιες περιπτώσεις)
Αμέσως ρωτάει το αγαπημένο του γκουγκλ. Αυτό βέβαια του απάντησε.
Μετά όλο αυτό άρχισε να του αρέσει και άρχισαν να του μπαίνουν τρελές ιδέες.
Έτσι πριν φύγει απ’ το σπίτι, ρώτησε:
Ποδήλατα - τα χρησιμοποιούν;

Υγ: ρε συ, μπορεί να είναι ο Φ.! :)

god_SAVE_Democracy (please...) είπε...

Ναι μανα μ! ανεβηκα:):)

Εδω και δεκα μερες σουλατσερνω στην Αθηνα ξανα και θαυμαζω τις ομορφαδες της...Δυο μηνες στο κρεβατι,εγραψα σε ολους τους τοιχους του δωματιου μετρωντας αναποδα :):)

Σου κανω δωρο ενα λινκ

http://www.zabetakis.net/?m=201003

για τον επικηδειο της Δημοκρατιας...
Σορρυ,τραγουδαω χωρις οργανα και ειμαι και φαλτσα.Αλλα πρεπει ρε...
Μας τρωνε λαχανο και εμεις σφυριζουμε χαρουμενα!

Kανονιζουμε σταντε,μεσα στις επομενες μερες σου ριχνω φωνι :)

Φιλια αλεπουδενια :*

xryc agripnia είπε...

"Πεθαινωωωωω!"

rdeco είπε...

Ax! Αγαπητή Αλεπούδα με αυτές σου τις αναζητήσεις..΄Εχω και εγώ κάτι όχι βέβαια ότι πλησιάζουν κατά διάνοια τις δικές σου. Μια καλή όμως:aoratos erastis