Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Τι σκεφτόσουν άνθρωπε όταν ρώταγες της google το ψαχτήρι? Νο 2












Μετά το πρώτο ποστ με θέμα τα keywords του search που χρησιμοποιούν αυτοί που τελικά επισκέπτονται το αλεπουδομπλόγκ, συνεχίζω με τα πιό πρόσφατα. Παρουσιάζω τα keywords με εικόνες γιατί τα σεχ ρηλέητιντ search αυξήθηκαν κατακόρυφα και αν τα βάλω σαν κείμενο θα έρχεται εδώ ο κάθε κ@υλωμένος. Καταρχάς πολλοί κάναν copy-paste στα προηγούμενα, με αποτέλεσμα να έχω πολλά "η ζωη είναι σκατά" κτλ...
Σε κάποιους πιο απρόσεχτους οφείλονται αποτελέσματα σαν το παρακάτω.









Προφανώς μετά την μεγάλη επιτυχία του Αιμορροίδες στη γατα 1 και Αιμορροίδες στη γατα 2 βγήκε και το τρίτο μέρος που ολοκληρώνει την επική τριλογία... Σύντομα σε κάθε βιντεοκλαμπ κοντά σας σε μια πολυτελή DVD κασετίνα















Γλυκό... αλλα τραγικό... κυρίως τραγικό... απο όλες τις αποψεις













...αφου το βρω στο ιντερνετ, το τυπώσω και το μάθω απ'έξω. Κανείς δεν θα μου πει ποτέ πια οτι δεν έχω χιούμορ. Θα τα βρίσκω όλα στο google! Μουχαχαχα!










Σμάααααηλ!!!! γιου αρ ον Κάντιτ Κάμερααααα!












...γρήγορα, εννοεί...










Ένα κορίτσι μωρε... που τραγούδαγε και το άλλο που ειχε παίξει σαν σαουντρακ και σε εκεινη την ταινία-πως την λέγανε να δεις...
(και τωρα βαγγέλη μου, πατάω το search?)










Φορ δε λααβ οφ γκαντ!!! Τζήζους! ιιιιουου!











Ειδικά θέματα λέει... ελεύθερο, γραμμικό σχέδιο και ξένες γλώσσες, αλλα το θέλει ζωντανό, να σπαρταράει. Για το trivial μωρέ, όχι γιαυτόν. Του'χανε πέσει κατι δύσκολες ερωτήσεις τις προάλλες και ρεζιλέψτηκε μπροστά στον κουμπάρο.

Οχι για μένα, για τη φουκαριάρα τη μάνα μου!











Πως μπορούμε να παρακολουθήσουμε τους εξωγήινους...?
Πολύ ενδιαφέρουσα η απορία σου...
Λοιπόν!

Δοκίμασε με ένα καθρέφτη

Σε μενα πιάνει


Ολα τα πόστ της σειράς GoogleLOL θα τα βρειτε εδω:
13, 12, 11, 10, 09, 08, 07, 06, 05, 04, 03, 02, 01


5 σχόλια:

alepouda είπε...

Για όλους αυτους τους πολλους φιλόζωους που επισκεφτηκαν την αλεπουδα για να βρουν τροπο να φτιαξουν ενα σκυλόσπιτο (!)
Εψαξα και βρηκα δυο site που εχουν σχεδια για σκυλόσπιτα και σας δειχνουν πως μπορείτε να τα φτιάξετε

ειναι εδω και εδω

mafaldaQ είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι τα δικά μου keywords είναι τραγικά :-)! Lol Και έλεος...

Ανώνυμος είπε...

επίσης, σ' αυτή την εικόνα με τους παπάδες, βλέπουμε ότι κάποιος απευθύνθηκε στον φίλο γκούγκλη για να μάθει... "που είσαι?"
(να γελάσω?)
:)

alepouda είπε...

Mafalda,
εχω και πολλους εξωγήινους αναγνώστες. Η αλεπουδα ειναι διασημη στο μεθεπόμενο σύμπαν όπως κοιτάς απο αριστερά.

christinaP
μην γελας γιατι μπορει να εψαχνε απλα το ποιημα του Τ. Λειβαδίτη που λεγεται "Που είσαι?"
Δεν ξερω αν πραγματι το εψαχνε, αλλα σιγουρα το βρηκε.

Nikos είπε...

Τι γέλιο έχω ρίξει βραδιάτικα... Αυτά τα post που έχεις κάνει με το google είναι όλα απίστευτα! Βέβαια ένα απο αυτά δεν είχε και άδικο: "Περιγράφω χιουμοριστικά την ονομαστική μου εορτή".. Πώς μπορείς να περιγράψεις χιουμοριστικά το "Γιορτάζω του Αγ.Νικολάου?".. Εκτός αν αλλάξεις το όνομά σου σε κάτι που είναι ήδη χιουμοριστικό. Χμμμ...