Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Τι σκεφτόσουν άνθρωπε όταν ρώταγες της google το ψαχτήρι? Νο 3

Τα αγαπημένα σας πλεον search keywords απο ανύποπτους επισκέπτες της αλεπουδας μέσω γκουγκλ.


Βεεεεβαια! και συγκεκριμένα απο την Ανω Μουσουνίτσα



και στα Τρίκαλα και στην Καρδίτσα επίσης... που να στα λέω...


τα άλλα δηλαδη τα 'χεις?



Στάση Βόρειος Πόλος, στα Πατήσια. Ποτέ δεν περνάει το λεωφορείο.



-Ηντα κάμεις εδώ Σηφαλιέ μου?

-Εεε... Ήντα κάμω Μανωλιό, δε κατέχεις?


Απόσπασμα του εν λόγω νόμου

Η σεξουαλική σχέση περιορισμένης ευθύνης μπορεί να συσταθεί από ένα πρόσωπο ή να καταλήξει μονοπρόσωπο, οπότε οι εξουσίες της συνέλευσης των περιοδικά συμμετεχόντων ασκούνται από τον μοναδικό εταίρο. Αυτό νομικά ορίζεται και ως μαλακία. Φυσικό ή νομικό πρόσωπο δεν μπορεί, με ποινή ακυρότητας, να είναι μοναδικός εταίρος σε περισσότερες από μία σεξουαλικές σχέσεις περιορισμένης ευθύνης.

Η σεξουαλική σχέση λύεται για τους λόγους που προβλέπονται από το νόμο ή το καταστατικό της, είτε με απόφαση της συνέλευσης των συμμετεχόντων που λαμβάνεται με πλειοψηφία των τριών τετάρτων του όλου αριθμού των συμμετεχόντων, είτε με δικαστική απόφαση, για σπουδαίο λόγο, κατόπιν αίτησης είτε με την κήρυξη της σχέσης σε κατάσταση πτώχευσης


Ο νόμος 4000

Αν είσαι μπλόγκερ και γράψεις ποστ που ενοχλούν, σε πιάνουν, σε ξυρίζουν με την ψιλή, σου κρεμάνε και μια πινακίδα που γραφει "Είμαι μπλόγκερ, είμαι αλήτης" και σε διαπομπεύουν στη Φωκίωνος Νέγρη. Δείτε το σχετικό βίντεο


... δύσκολα...


Ναι, γιατι μου ζήτησε η Μαριγούλα κάτι περίεργα τις προάλλες και ξεμεσιάστικα



Βαγγέλη, εχεις πάψει να με συγκλονίζεις, κι εχω στραβωθει να κοιταζω ολη μερα το ιντερνετ μπας και συγκλονιστώ.



Μμμμ... προχωράτε ευθεία, στο τρίτο στενό στριβετε δεξιά, μετά πάλι δεξιά και μετά ρωτήστε ξανά...



αλλα τουλάχιστον μπορώ να κάνω search τον πόνο μου


Προς οιδιπόδειο σύμπλεγμα απο εδώ.

Προς ταινία "ο Πρωτάρης" εδώ



Με ζήτησε κανείς?



δειξε μας μια κοπέλα 75 κιλά, να σου πω ποιος εισαι...

Ο πληθυντικός (δείξε μας) μας δείχνει οτι πρόκειται για συζήτηση, πιθανότατα ανδρών, σαν κι αυτή:

-Με τη γεωργιά ρε; με τη γεωργία;

-Ναι, ρε παπάρα, εχεις κανα πρόβλημα?

-Ρε μαλάκα, η γεωργία ειναι χοντρή.

-Χοντρό ειναι το μάτι σου, ρε ηλίθιε. Εχει λίγα πιασίματα, αλλα δεν την λες και χοντρή...

-Ναι, δεν την λες χοντρή, την λες κάρο. Αυτή ειναι 200 κιλά

-Ποιος ειναι 200 κιλά ρε βλήτο που εχεις να δεις γυναίκα πριν τον ηλεκτρισμό.

-Ναι, δεν ειναι 200 κιλά, αλλα δεν θα είναι 100 κιλα?

-Τι 100 ρε άσχετε! Εγω είμαι 82 και αυτή ειναι 100? Θα μας τρελάνεις απόψε.

-Πόσο είναι δηλάδη?

-Ξερω γω... 75 ίσως...

-Σιγά μην είναι 75, ρε! Έτσι είναι οι γυναίκες 75 κιλά?

-Μου'χεις σπάσει τα αρχίδια! θα σου βρω γυναικα 75 κιλά στο google για να σκάσεις!

google search: "δειξε μας μια κοπέλα 75 κιλά"


απο κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε


Αυνάνας ο Τρισμέγιστος...?

Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος, γιατί ο Αυνάν ήταν χαρακτήρας της Παλαιάς Διαθήκης.


Καποιος ψαχνει για να επιβεβαιώσει την ιστορία, οτι ένας παρανοϊκός επιστήμων εκτόξευσε δορυφόρο στο διαστημα, γεματο παιδιά με σκοπό να τραβήξουν φωτογραφίες που θα τις πουλήσει στο e-bay.

Οποιος σκεφτεί κατι άλλο για αυτο το keyword ας μου το πει



κι εγω θα απαντήσω: Και γιατί όχι;



τελειώσαμε? Επιτέλους!


Καλό σαββατοκύριακο σε όλους!


Ολα τα πόστ της σειράς GoogleLOL θα τα βρειτε εδω:
13, 12, 11, 10, 09, 08, 07, 06, 05, 04, 03, 02, 01


6 σχόλια:

xryc agripnia είπε...

ΧΑχαχαχαχαχαχα!

Ειναι απιστευτο αυτο που συμβαινει με τις αναζητησεις.

ange-ta είπε...

πολύ γέλιο!

τώρα για τους αρχαίους μας μπαμπαμανάδες

"φιλοκαλούμεν γαρ μετ ευτελείας και φιλοσοφούμεν ανευ μαλακίας" έλεγε ο Περικλής στον Επιτάφιο, άρα ο μαλάκας στα αρχαία μαλάκας λέγονταν!

Αγησίας είπε...

Ώστε σε ξυρίζουν με την ψιλή, αν σε μαγκώσουν ως ενοχλητικό μπλόγκερ; Εγώ ξυρίζω μόνος με με την ψιλή τις ελάχιστες τρίχες, που μου άφησε ο πανδαμάτωρ χρόνος.... Ώρα είναι να μου βάλουνε καμιά κοκκινο-μελιτζανί περούκα κατά τη διαπόμπευση!

alepouda είπε...

ange-ta
μετα απο την τρομερή αυτη αποκάλυψη που εκανες για την αρχαιοτητα της μαλακίας, αποδεικνύεται οτι 2 στις 3 λεξεις που χρησιμοποιούμε ειναι αρχαιο-ελληνικες.

Αγησια,
το θεμα του ολιγότριχου μπλογκερ ειναι ενα παραθυρακι που εκλεισε προσφατα με νομοθετική ρυθμιση. Για τους ήδη ξυρισμένους ή άτριχους επι της κεφαλης, μπλόγκερζ προβλέπεται διαπόμπευση με τη στολη του κλοουν ροναλντ, απο τα McD...

Άφηνε μαλλι, αφηνε...

fotini είπε...

χαχαχαααα μ αρεσει ο τρόπος που τα "σερβίρεις"!!!

Nikos είπε...

Καλά το "Πώς καπνίζεις τις μελατζάνες" είναι όλα τα λεφτά!! Ακόμα γελάω! Και η απάντηση "Δύσκολα.." ακομα καλύτερη!!...