Τετάρτη 1 Αυγούστου 2007

Ερωτηματολόγιο




ρωτησανε λεει αυτες τις ερωτησεις καποτε στον Πρ(ουστ)
αυτος τι απαντησε δε ξερω οι δικες μου παντως ειναι οι κατωθεν


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
ξεκιναμε απο τα δυσκολα ε? Η απολυτη ευτυχια ειναι ο απολυτος στοχος

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Τίποτα, γιαυτο αργω τοσο πολυ στη δουλεια που ολοι νομιζουν πια πως εχω παρει βραδινη βαρδια

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
με την Τριάδα, μια συνάδελφο μου που κόντεψε να γκρεμοτσακιστεί μέσα στην τουαλέτα (αλλά το έσωσε ρε γαμώτο)

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
ειμαι το prozac

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
ειμαι μεγάλο ψώνιο, αλλα ειμαι το prozac και με συγχωρουν

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα πιο δημιουργικα, αλλα γενικα ειμαι επιεικης με τα λαθη, το σωστο ειναι που δεν αντεχω

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
με καμια, αλλα κανω παρεα με κοσμο που ταυτιζεται με τον Ηρώδη και τον Φραγκισκο της Ασιζης

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
εσείς αγαπητοί μου αναγνώσται

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
το επόμενο

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
o Antoine St Exupery, Oscar Wilde, Douglas Adams, Ξανθουλης, εγω, o Mαρκές, ο Pablo Neruda και πολλοι αλλοι

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
οτι εχει κανεις, καλο ειναι

12. … και σε μια γυναίκα;
ααα... τα ελλατωματα εχουν μεγαλυτερη πλακα

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
ουουου... πολυς κοσμος

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
δε σφυριζω στο ντουζ, φοβαμαι την περιπτωση πνιγμου (σπανιο αλλα συμβαινει)

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
ηταν πολλά αυτα που πεσαν στο κεφαλι μου μια μερα, ανοιγοντας την ντουλαπα (μου αρεσει ομως πολυ ο "Μικρος πριγκιπας, ειναι και καπως ελαφρυ)

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
αρχιζω να πιστευω πως δε σημαδευομαι ευκολα

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
ο βινσεντ

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
το κοκκινο

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
το οτι παρ΄ολα αυτα υπάρχει κόσμος που με αγαπαει (και εκτος από τη μαμα μου)

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
μαργκαριτα (the perfect margarita)

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Σκεφτηκα κανα δυο αλλα τελικα λεω να τα κρατησω σαν πολυτιμες εμπειριες

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
το ξεπούλημα του εαυτού μας

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Η μουσικη

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
οτι θα πνιγω σφυριζοντας στο ντους και η γατα δε θα ερθει να βοηθησει γιατι αντιπαθει το νερο. Επίσης με φοβίζουν οι άνθρωποι που δεν έχουν χιούμορ. Συνεπώς το χειρότερο θα ήταν να πνιγώ στο ντουζ, ενώ με κοιτάει ένας άνθρωπος χωρίς καθόλου χιούμορ

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Αν μπορει να βοηθήσει περισσοτερο απο την αληθεια? Δε ξερω να απαντησω πραγματικα σε αυτο. Προτιμω την αληθεια γιατι όπως φαίνεται αντεχω τις συνεπειες

26. Ποιο είναι το μότο σας;
open to everything happy and sad

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
ευτυχισμενη

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Που χαθηκες βρε παιδι? ουτε ενα τηλέφωνο, τιποτα! ειμαι και εγω, αλλα εισαι και εσυ...

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
open to everything happy and sad (και πιανει!)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
οτι θα πνιγω σφυριζοντας στο ντους και η γατα δε θα ερθει να βοηθησει γιατι αντιπαθει το νερο. Επίσης με φοβίζουν οι άνθρωποι που δεν έχουν χιούμορ. Συνεπώς το χειρότερο θα ήταν να πνιγώ στο ντουζ, ενώ με κοιτάει ένας άνθρωπος χωρίς καθόλου χιούμορ


OLA TA LEFTA!!
gamati!!