København (DK) 4.8
Lisboa (PT) 4.2
Roma (IT) 3.9
Warszawa (PL) 2.1
Lefkosia (CY) 1.2
København (DK) 4.8
Lisboa (PT) 4.2
Roma (IT) 3.9
Warszawa (PL) 2.1
Lefkosia (CY) 1.2
Ένας εύκολος τρόπος που βρήκα ψάχνοντας στο ιντερνετ, περιγράφεται παρακάτω. Στο Blogger δεν προσφέρεται αυτοματοποιημένα η δυνατότητα να κατηγοριοποιούνται τα ποστ. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να αρχίσει να σας λείπει, ειδικά αν είστε πολυγραφότατος. Αυτό που υπάρχει, όπως θα έχετε παρατηρήσει, είναι τα labels. Τα labels ή tags είναι κάποιες λέξεις-κλειδιά που μπορείτε να προσθέσετε στο ειδικό πεδίο που υπάρχει όταν γράφετε το ποστ σας. Η δουλειά των label είναι να ομαδοποιούν τα ποστ που έχετε γράψει, σύμφωνα πάντα με την περιγραφή που δώσατε εσείς. Έτσι όταν πατάτε το link του label ανοίγει μια σελίδα κατεβατό με τα πόστ που έχουν αυτό το label.
Βαγγέλη, μη σκας τσιχλόφουσκες την ώρα που εξηγώ!
Για να δημιουργήσουμε το μενού με τις κατηγορίες, θα χρησιμοποιήσουμε αυτό το χρήσιμο feature. To script που πρέπει να προσθέσετε στον βασικό κώδικα της html είναι το παρακάτω (κλικ στην εικόνα για μεγένθυνση)Στο σημείο που είναι highlighted πράσινο θα μπει το url που ανοίγει όταν πατάτε το label (αυτό που θέλετε να λειτουργήσει σαν κατηγορία). Ενώ στο κίτρινο κομμάτι θα γράψετε τον τίτλο της αντίστοιχης κατηγορίας.
Αφού προσθέσετε τα url και τους τίτλους, το μόνο που μένει, είναι να βάλετε το script στο σωστό σημείο (της html του blog σας). Μια καλή συμβουλή για πρωτάρηδες αλλά και για προχωρημένους είναι να κάνετε backup πριν αρχίσετε να παίζετε με τον κώδικα. Τίποτα πολύπλοκο. Ανοίγετε το “Edit html” παίρνετε τον κώδικα του blog σας και κάνετε paste σε ένα notepad ή κάτι ανάλογο. Έτσι μπορείτε να επαναφέρετε το blog στην αρχική κατάσταση του, αν χρειαστεί. Το σκριπτάκι των κατηγοριών μπαίνει εκεί στο section «sidebar», όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Τα κατάφερες Βαγγέλη. Απέκτησες κατηγορίες. Ό,τι έχεις γράψει και έχει σαν label κάποια κατηγορία σου, είναι τακτοποιημένο τώρα πιά. Συνέχισε να βάζεις tags και θα προστίθενται ποστς στις κατηγορίες σου.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να φτιάξει κάποιος τις κατηγορίες του. Ο συγκεκριμένος είναι εξαιρετικά απλός και με βόλεψε μια χαρά. Αν έχετε κάτι άλλο να προτείνετε, μπορείτε να το προσθέσετε στα σχόλια.
Σας φιλώ σταυρωτά,
αλεπούδα
Λοιπόν, τέρμα!
Κρατάω τα φεγγάρια που παράτησες
και δίνω πίσω, της αγάπης,
το αβάσταχτο κενό.
Δεν θέλω τίποτα να με βαραίνει
Τις ανελέητες σκέψεις
για να κερδίσω
πρέπει να έχω τα χέρια μου
ελεύθερα
Και υπόσχομαι
να μην χαρίσω τίποτα πιά
που να μην έδινες
τα πάντα για να έχεις
Είπε και ανέβηκε
στο περήφανο μουλάρι του
ο Δον Κιχώτης
Φτιάχνεις σημάδια
με το δάχτυλο
μες στο σκοτάδι
και δεν το ξέρεις
Φτιάχνει νησιά
εκείνη η λάβα
χαμένα κι ακατοίκητα
και δεν το ξέρεις
πως πονάνε τα μισά
και τα αξόδευτα
Μας ζητάνε να πληρώσουμε χωρίς να έχουν το δικαίωμα. Ο περισσότερος κόσμος συνεχίζει να το αγνοεί ακόμα και σήμερα, ενώ έχει γραφτεί σε εφημερίδες τοπικής και πανελλήνιας κυκλοφορίας (όπως η Ελευθεροτυπία).
Πως γίνεται να είναι παράνομα τα Διόδια?
Σύμφωνα λοιπόν με την νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να λειτουργούν Διόδια θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να πληροί τις προδιαγραφές που έχουν οριστεί για αυτό που ονομάζεται Εθνικό Οδικό δίκτυο.
Αποσπάσματα από την «ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999»
«κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία: i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα
ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς,
iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος»
Άρθρο 7:
«2. α) Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων»
----------------------------------------------------------------------------------
Ο συγκεκριμένος δρόμος δεν πληροί ούτε μία από τις προδιαγραφές αυτές. Εχει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και μια βοηθητική λωρίδα που χρησιμοποιούν οι οδηγοί παρόλο το πρόστιμο που μπορεί να τους επιβληθεί σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Επίσης, στα 120 συνολικά χιλιόμετρα του δρόμου μόνο τα 23 έχουν κάτι που μπορεί να ονομαστεί ως διαχωριστικό. Το κατά γενική ομολογία τώρα πια, αναποτελεσματικό σε περίπτωση σύγκρουσης μεταλλικό στηθαίο.
Τίποτα από αυτά δεν εμποδίζει τους εργολάβους των (διοδίων) έργων να εισπράττουν περισσότερα από 80.000 ευρώ τη μέρα. Ο κόσμος δεν ξέρει ότι δεν χρειάζεται να πληρώνει το τσουχτερό κόστος των διοδίων (2,5 ευρώ) και παρόλο που η μπάρα είναι ανεβασμένη, σταματάει και αφήνει τα λεφτά του. Αντίθετα, οι ξένοι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών κτλ. σίγουρα πιο ενήμερωμενοι από εμάς, δεν πληρώνουν. Αυτό βέβαια δεν έχει καμιά συνέπεια, αφού όπως είπα και προηγουμένως… Είναι παράνομο να ζητάνε διόδια συνεπώς είναι νόμιμο να μη πληρώνουμε.
Τα ίδια πράγματα λέει και ο νομάρχης Αχαϊας Δημήτρης Κατσικόπουλος και βέβαια και ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΝ, Δημήτρης Παπαδημούλης που έφερε το θέμα στην Ευρωβουλή.
Η κατασκευάστρια κοινοπραξία φέρεται να έχει δώσει εντολή στους υπαλλήλους της, ναι μεν να μην σταματάνε τους «παραβάτες» αλλά να σημειώνουν τα στοιχεία τους σε περίπτωση μελλοντικής προσφυγής στα δικαστήρια.
Αυτό μου φέρνει στο μυαλό τις εποχές που έβγαιναν οι εντεταλμένοι διαφόρων αφεντικών με το μπλοκάκι για να δουν ποιος πήγε στην πορεία, ποιος κάνει απεργία κτλ. Μόνο που τώρα το θέμα δεν είναι πολιτικό αλλά εισπρακτικό. Μια ιδεολογία υπάρχει, διακομματική, διακρατική και διαπλανητική… Το χρήμα…
Για αυτούς δεν είμαστε πολίτες αλλά πορτοφολίτες!
Σε αυτά τα Διόδια οι μπάρες είναι ανοιχτές, γιατί είναι παράνομο να είναι κατεβασμένες. Αν το επιθυμείτε, περνάτε ελεύθερα…
Διάβασε και από άλλες πηγές για τα παράνομα Διόδια εδώ
900 τροχαία μέσα σε 10 χιλιόμετρα της Πατρών-Κορίνθου
(Αρθρο της Ελευθεροτυπίας)
Ευχαριστώ τον NikoZ για την σχετική ενημέρωση
Μέσα σε μια βάρκα μικρή, στη μέση του πελάγου, στέκομαι και μετράω. Μετράω το χρόνο με βαριές πέτρες, ασήκωτες, που δεν κυλάνε κι ας μοιάζουνε με άμμο σε κλεψύδρα.
Αποτραβήχτηκαν μακριά θαρρείς, όλα τα νησιά, όλα τα βράχια, όλη η ξηρά αυτού του κόσμου. Τριγύρω μόνο η θάλασσα. Όπου φτάνει το μάτι, η θάλασσα. Πάνω απ’ το κεφάλι μου, ο ουρανός σαν άδειο σπίτι, χωρίς σύννεφα, χωρίς γλάρους. Και οι αέρηδες, παρεξηγημένοι φίλοι που μου κρατάνε μούτρα και δεν περνάνε πια απο δω. Πάνω μου χτίζει το αλάτι μια κρούστα σκληρή και πυρπολεί ο ήλιος ο,τι απομένει. Τα ΄χω καταφέρει και στέκομαι μα δεν ξέρω στ’αλήθεια αν χρωστάω στην τύχη ή στην ατυχία. Κι αυτό με κάνει πότε να γελάω και πότε να κλαίω. Κάποιοι θα πουν «αναπνέεις, ζεις, αρκέσου σε αυτό για την ώρα», μα πότε κάτι τέτοιο ήταν αρκετό? «Δεν είναι αρκετό, όχι για μένα» επαναστατώ. Χτυπάω κάτω το πόδι σα θυμωμένο παιδί, παίρνω βαθιά ανάσα για να φωνάξω τη δίκαια διεκδίκηση μου, μα φωνή δε βγαίνει. Τι να πω? Ακόμα και αυτά που έχω γράψει, όλα τα όμορφα και τα αληθινά με κυνηγάνε σα λογαριασμοί απλήρωτοι. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο, δεν έχω να πληρώσω με τίποτα άλλο. Μακριά απο καταιγίδες και μπόρες, μακριά απο τα κύματα, αιχμάλωτος ταξιδιώτης της νηνεμίας.
Ειρωνεία.
Μέσα σε μιά απέραντη έρημο φτιαγμένη απο νερό αλμυρό, να βασανίζομαι απο τη δίψα.1) Καλά, αυτοί οι μοναχοί δεν πάνε στα μοναστήρια για να αφήσουν πίσω τους τα εγκόσμια? Αμα είναι έτσι γιατι τα κρατάνε τα συμβόλαια? Μισές δουλειές...
2) Γιατί ενώ οι καλοί χριστιανοί προσπαθούν να εξασφαλίσουν τον ουράνιο παράδεισο, οι άλλοι στη μονή βατοπεδίου αγοράζουν τον επίγειο? Τόση πια έλλειψη αυτοπεποίθησης πως δε θα τα καταφέρουν μετά θάνατο?
(διαφήμιση)
IERA MONI VATOPEDIOU
REAL GOD ESTATE
Είμαστε οι καλύτεροι γιατί έχουμε και το Θεό και το Δημόσιο με το μέρος μας
3) Γιατί ο καλός ορθόδοξος χριστιανός δεν κάνει να τρώει κρέας κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ ο ορθόδοξος ηγούμενος τσιμπάει όποτε θέλει τα καλύτερα «φιλέτα» της ελλάδας?
4) Δεν είναι σουρεαλιστικό, το οτι εν μέσω ιερών σκανδάλων, ο υπουργός που αντικαθιστά τον Βουλγαράκη, λέγεται Παπαληγούρας?
5) Αφού δεν απαντάει ποτέ, γιατί επιμένουν οι δημοσιογράφοι να ρωτάνε τον Ρουσόπουλο για το κάθετι? Δεν έχουν τίποτα πιό σοβαρό να κάνουν?
6) Γιατί έπεσε η Νέα Δημοκρατία στις δημοσκοπήσεις? Ειναι τελείως ανεξήγητο απο τη στιγμή που όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα...
7) Γιατί ο απλός πολίτης δε μπορεί να κατανοήσει την πιό εφυη και πετυχημένη πολιτική κυβέρνησης την τελευταία 25ετιά? Το κράτος κρατάει με νύχια και με δόντια τις τιμές του πετρελαίου ψηλά, παρόλο που έχει πέσει 50% για να λύσει ένα σωρό προβλήματα, με μία κίνηση ρουά σκατά ματ
α) Προστασία του περιβάλλοντος με την μείωση των ρύπων. Τέρμα τα παρακάλια για να μην πάρεις το αυτοκίνητο κάτω στο κέντρο. Αν τολμάς με 1,20 το λίτρο τη βενζίνη, πήγαινε βόλτα (τωρα που θα μπουν και τα αστικά διόδια, θα ξεχάσεις τι σχήμα έχει το τιμόνι). Με αυτόν τον τρόπο δε, θα πέσουν οι συνολικοί ετήσιοι ρύποι της χώρας και δε θα αναγκαστεί το κράτος να πιέσει τα εργοστάσια να ελαττώσουν τους ρυπους τους (ευτυχώς, γιατι το κράτος ντρέπεται να ζητάει τέτοια πράγματα)
β) Ενίσχυση των εσόδων των μέσων μαζικής μεταφοράς (ΗΣΑΠ, ΑΜΕΤΡΟ, ΟΑΣΑ, ΗΛΠΑΠ, ΤΡΑΜ, τρίκυκλο ποδήλατο με κινέζο, οκταθέσια έλκηθρα με αδέσποτα του Δήμου)
γ) Λιγότερο αυτοκίνητο, περισσότερο περπάτημα. Βελτίωση της φυσικής κατάστασης και συνεπώς της υγείας του έλληνα (ειμαστε νουμερο 1 σε χοντροκώλικα παιδιά, μάλλον επειδή φάγαμε και τα αμερικανάκια). Καλύτερη υγεία για τον έλληνα σημαίνει λιγότερες επισκέψεις στο ΕΣΥ. Έτσι λύνουμε και το πρόβλημα με τα ράντζα.
δ) Λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο, λιγότερα δυστυχήματα. Αυτή είναι πιό άμεση λύση και συμφέρουσα, σε σχέση με το να επιδιορθώσουνε τους δρόμους ή τα μυαλά των οδηγών
ε) Λιγότερα ατυχήματα στο δρόμο, λιγότερα δικαστήρια. Ετσι θα κατεβεί και ο μέσος όρος αναμονής για την εκδίκαση υποθέσεων στα 22 χρόνια, αντί για τα 87 που είναι σήμερα.
ζ) Ακριβότερο πετρέλαιο θέρμανσης (30% αύξηση απο πέρσι) σημαίνει οτι επιτέλους η κυβέρνηση βρήκε λύση για το ασφαλιστικό/συνταξιοδοτικό. Ξεπαστρεύεις τους συνταξιούχους όλους μαζί απο το κρύο, αντι να βάζεις τα ματ να τους δέρνουν έναν-έναν (πράγμα χρονοβόρο και αναποτελεσματικό, γιατί κακά τα ψέμματα, δεν κατεβαίνουν όλοι οι συνταξιούχοι στους δρόμους και θα ηταν κάπως υπερβολικό να πάνε τα ματ door to door)
Σκεφτείτε λοιπόν... η κυβέρνηση κάνει όλες αυτές τις κινήσεις για την οικολογία, την ενίσχυση των κρατικών μουμουμου, την υγεία του πολίτη, τη βελτίωση του ΕΣΥ, την μείωση των τροχαίων, την μείωση της αργοπορίας στα δικαστήρια και πάνω απ’όλα την λύση του ασφαλιστικού και της γκρίνιας για το μέγεθος της σύνταξης και της ηλικίας συνταξιοδότησης...
Κι εσυ? Εσύ αχάριστε πολίτη, βαζεις το ΠΑΣΟΚ να ηγείται στα γκαλοπ μόνο και μόνο επειδή υπάρχει!
Αχάριστο κάθαρμα! Τόσες θυσίες, τόση πολιτική, τόσα νομοσχέδια κι εσένα τίποτα να μη σου αρέσει, τίποτα να μη σε ικανοποιεί...! Όλο παράπονα, γκρίνια, ολο να κολλάς στο ζαχόπουλο, στις μίζες, στα ιδιωτικά αναψυκτήρια, στον ψωρΟΤΕ, στη Siemens, στα τεκμήρια, στη φορολογία... τι θες? Τι θες, ρε?
(διαφήμιση)
Το καλύτερο επιτραπέζιο του φετινού χειμώνα
IERA MONIPOLY
Πάρε την Ελλάδα στα χέρια σου! Αγόρασε- Πούλα
Το μόνο με αληθινά ιερά συμβόλαια σφραγισμένα από βυζαντινούς αυτοκράτορες!
(Παιχνίδι για 2 εώς 12 μοναχούς, εργολάβους και πολιτικούς)
Λοιπόν, το νέο “hype” βρετανικό γκρουπ (Γλασκώβη) είναι οι Glasvegas, οι οποίοι μόλις έβγαλαν το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο άλμπουμ τους.
Ποιοι Last Shadow Puppets…
Αυτοί έχουν την εξής συνταγή της επιτυχίας:
Εφηβικότητα, working class heroes, μελωδικό rock’n’roll, χιούμορ-δράμα-πάθος και
βιντάζ 60’s στυλ στην παραγωγή (και στο όλο hype με τις κυκλοφορίες σε 45άρια κλπ) !
Βασικά, όπως λέει και ο Hulot (που δεν συμπαθώ γενικά), είναι σαν να συνεργάστηκαν οι Ramones με τον Phil Spector (Elvis).
Βασικά, παραγωγή τους έχουν κάνει οι παραγωγοί των Franz Ferdinand, Interpol και Muse.
Η εταιρία τους είναι η αγαπητή στους brit-indie φανς Creation Records (Jesus and Mary Chain, Primal Scream, My Bloody Valentine…).
Νομίζω ότι τους βρήκε στο myspace ο ιδιοκτήτης της Creation, τους περιέλαβε και τους έφτιαξε.
Όπως λέει και ένα μπλογκ:
Reasons to love Glasvegas: Genuine strike-a-chord emotion, lyrical ingenuity.
Reasons to hate Glasvegas: Over-hyped.
Reasons to ignore Glasvegas: None.
Θα υπερεκτιμηθούν (και) τους επόμενους μήνες…
Κατεβάζω και θα σου στείλω
Ξέχασα να πω….
μου αρέσουν όσο τους ακούω! Στην αρχή σκέφτηκα «αν ήμουν 20, θα μου άρεσαν», αλλά οκ. Και τώρα τους βρίσκω χαριτωμένους.
http://www.myspace.com/glasvegas
------------------------------
σχόλιο αλεπούδας:
------------------------------
Μήπως να πας να δουλέψεις σε κανένα φρηπρες, να μην πάνε χαμένα και τόσα χρόνια ποπ & ροκ και μουσικής παιδείας?