Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Σαν τα ξέγνοιαστα σκυλιά

Kings of Convenience - Misread

Σαν μια όμορφη μέρα μέσα σε μιά Άνοιξη που δεν λέει να μας κάνει την χάρη να παλουκωθει, να κάτσει κάτω, να ησυχάσουμε, να πετάξουμε τα παλτά μας και να ξαπλώσουμε στο γκαζόν για να λιαστούμε σαν τα ξεγνοιαστα σκυλιά.

Αν σας αρεσε το videoclip δείτε και το I'd rather dance with you για να απολαυσετε ενα ρεσιτάλ ντισκο-μπαλετου. Οι Kings of Convenience (Eirik Glambek Bøe και Erlend Øye) είναι απο την Νορβηγία. Αν σας λεει κάτι αυτο το σκανδιναβικό χαριτωμένο ανοιξιάτικο mellow στυλάκι των KoC, μπορείτε να κατεβάσετε κομμάτια τους απο session στο ραδιόφωνο και απo διαφορα gigs. Εκει θα βρειτε μεταξύ άλλων και μερικά ωραία cover απο Portishead, Tom Petty κ.α.

Για κάτι πιο dance μπορειτε να ακούσετε το remix του Erlend Oye (αυτος με τα γυαλια) στο There is a Light that never goes out. Είναι η πρωτη φορά που ακούω πετυχημενη διασκευη σε τραγουδι του Morissey. Ακόμα και ο Jeff Buckley δεν μου άρεσε οταν ειχε παιξει Smiths. Εχω τις παραξενιές μου κι εγω. 

Ο Erlend Oye έχει μια μεγάλη δισκογραφική παρουσία. Εκτός απο την συμμετοχή του στους Kings of Convenience είναι η φωνή των The whitest boy alive, μια μπάντα με χαρουμενο μπητάτο στυλάκι (videoclip-Burning) + (mini documentary του channel4). Παράλληλα εχει βγαλει πολλά compilation και εχει κανει πολλές παραγωγές σαν DJ. Επίσης είναι αυτός που εγραψε και τραγούδησε το πασίγνωστο Poor Leno και το Remind me των Royksopp (videoclip-Remind me).
Εδώ θα βρείτε μερικά ακομα κομμάτια. (Πολύ καλό και το The Weight of Words σε remix Four Tet)

Τα υπόλοιπα θα τα βρείτε μόνοι σας. Παω να βαλω frontline στη γούνα μου και να βγω έξω


7 σχόλια:

Λόλα Γόνδολα είπε...

bale me morh sta links mh se xesw!!!!

alepouda είπε...

Μα τι τροπος ειναι αυτος κυρία Λόλα μου...

εχε χαρη που ειστε αταλαντη, χαζη και ασχημη και μου ειστε κατα βαθος συμπαθης...

Θα νομισει ο κοσμος οτι οποιος περναει και με βριζει τον βαζω στο blog-roll

:))

Ανώνυμος είπε...

''Βαλε με μωρη στα links μη σε χεσω!!!''
Να ζησεις 1.000 χρονια Λόλα Γονδολα!!
Ακομα σερνομαι στο πατωμα απο τα γελια!
Θα πω σε ολους τους γνωστους μου που μπαινουν στο ιντερνετ να μπουν να το θαυμασουν!(διαφημιση και στη φιλη σου...)
Εισαι θεά!
Την ωρα που τα γραφω αυτα,δεν εχω μπει στο μπλογκ σου αλλα ο,τι και να γραφεις εκει,χαλαλι σου κοριτσι μου!

Ανώνυμος είπε...

Μπηκα στο blog και καταλαβα γιατι δε τη βαζει στα λινκς...
Το σχολιο ομως ολα τα λεφτα...

alepouda είπε...

Κοιτα καλυτερα. Φυσικα και μπηκε στα λινκς

Ανώνυμος είπε...

E,αυτο πια...
Βαλε με μωρη κι εμενα στα links μη σε χεσω!

alepouda είπε...

Δεν έχεις τον σωστό τόνο στη φωνη

:P