Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μυρτω. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μυρτω. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Η Αστυνομια καταπάτησε Ανθρωπινα Δικαιώματα - Αναφορά της Διεθνους Αμνηστιας




Η Διεθνής Αμνηστία μόλις έβγαλε μια αναφορά σχετικά με τα περιστατικά κατάχρησης εξουσίας της Ελληνικής Αστυνομίας κατά τη διάρκεια της εξέγερσης. Μέσα στα περιστατικά που σημειώνει στην αναφορά του ο Οργανισμός θα βρείτε την ιστορία με τη Μυρτώ, την Ασκληπιού 14 και άλλες ιστορίες που ζήσαμε κατά τη διάρκεια της εξέγερσης.
Τα βασικά κεφάλαια της αναφοράς είναι:
  1. Ο πυροβολισμός ενάντια στον Αλέξη Γρηγορόπουλο
  2. Η αστυνόμευση των διαδηλώσεων και της εξέγερσης μετά τις 6 Δεκέμβρη – κακοποιήσεις, αυθαίρετες συλλήψεις και άρνηση νομικής βοήθειας σε συλληφθέντες
  3. Σύλληψη, κράτηση και απέλαση μεταναστών στο πλαίσιο της αστυνόμευσης κατά τη διάρκεια της εξέγερσης
  4. Συλλήψεις ανηλίκων
Και καταλήγει η αναφορά της Διεθνούς Αμνηστίας με το συμπέρασμα και με την εισήγηση της για τα επίμαχα θέματα


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Ο Οργανισμός με λύπη παρατηρεί ότι η δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου και οι αναφορές για παραβίαση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στο πλαίσιο της αστυνόμευσης κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων είναι το αποκορύφωμα μιας σειράς επαναλαμβανόμενων παραβιάσεων των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων από τα όργανα επιβολής της τάξης. Η κατάχρηση εξουσίας, ο βασανισμός, οι διάφοροι τρόποι κακομεταχείρισης και η αδικαιολόγητη χρήση πυροβόλων όπλων είναι μερικές από τις παραβιάσεις αυτές.
Η Διεθνής Αμνηστία την τελευταία δεκαετία εξετάζει τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από την Αστυνομία και έχει καλέσει τις αρχές να διερευνήσουν ανεξάρτητα και αποτελεσματικά όλες τις υποθέσεις. Παρόλα αυτά ο Οργανισμός με απογοήτευση παρατηρεί πως οι εισηγήσεις σε αυτό καθώς και σε άλλα ζητήματα δεν έχουν υλοποιηθεί.
Αντιθέτως, 6 χρόνια μετά από την – από κοινού – έκδοση της αναφοράς της Δ. Α. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας του Ελσίνκι, σχετικά με την ατιμωρησία και την ασυδοσία στη χρήση όπλων, προκύπτει μια έξαρση καταγγελιών για βασανισμούς και κακοποιήσεις από πλευράς των αστυνομικών.
Επιπλέον, από την έκδοση της αναφοράς μέχρι και σήμερα, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει κηρύξει την Ελλάδα, πολλές φορές, ως ένοχη καταπάτησης των άρθρων 2 και 3 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Άρθρο 2: δικαίωμα στη ζωή
Άρθρο 3: απαγόρευση της απάνθρωπης και ταπεινωτικής μεταχείρισης ή τιμωρίας.


Η παρούσα αναφορά επικεντρώνεται στις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά τη διάρκεια της αστυνόμευσης των διαδηλώσεων του περασμένου Δεκέμβρη και Ιανουαρίου.
Ωστόσο, ο Οργανισμός πιστεύει ότι ένας εις βάθος απολογισμός της επαναλαμβανόμενης καταχρηστικής συμπεριφοράς, που θα στοχεύσει στην αποτελεσματική απόδοση ευθυνών για υπερβολική χρήση βίας και άλλων παραβιάσεων εκ μέρους των αστυνομικών, θα διευκόλυνε στην βελτίωση της προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Η ευρύτατη δημοσίευση εικόνων που δείχνουν διαδηλωτές σε μάχη με την αστυνομία, έχουν ενισχύσει την άποψη των τελευταίων μηνών ότι η αστυνομία πολύ συχνά υπερβαίνει της εξουσίας και των καθηκόντων της. Οι ισχυρισμοί για παραβιάσεις που παρουσιάζονται σε αυτή την αναφορά δυστυχώς παρέχουν στοιχεία για το ότι μπορεί πράγματι να συνέβησαν αυτά τα περιστατικά. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο Οργανισμός πιστεύει ότι ένα ισχυρό μήνυμα, πρέπει να σταλεί πως 'ουδείς είναι υπεράνω του Νόμου' – ειδικά αυτοί που είναι υπεύθυνοι να τον επιβάλλουν

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑΣ
Η Διεθνής Αμνηστία πιστεύει ότι η απόκριση των αρχών στον φόνο του Αλέξη Γρηγορόπουλου και τις διαδηλώσεις που ξέσπασαν μετά τον θάνατό του δεν πρέπει να εξαντληθεί στις αστυνομικές και δικαστικές έρευνες που βρίσκονται σε εξέλιξη. Τα γεγονότα αυτά προσφέρουν στην κυβέρνηση μια ευκαιρία να αντιμετωπίσει τα μακροχρόνια θεσμικά προβλήματα της αστυνόμευσης και της παράλειψης συμμόρφωσης προς τα διεθνή θεσμικά κείμενα για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Έτσι, η Διεθνής Αμνηστία συνιστά στην κυβέρνηση να συστήσει ανεξάρτητη ερευνητική επιτροπή, με εντολή να διερευνήσει πλήρως τις συνθήκες που περιβάλλουν τον θάνατο του Αλέξη Γρηγορόπουλου και την αστυνομική απόκριση στις διαδηλώσεις και τις ταραχές που ξεκίνησαν στις 6 Δεκεμβρίου. Η ερευνητική επιτροπή πρέπει να αποτελείται από αμερόληπτα, ικανά και ανεξάρτητα μέλη εξουσιοδοτημένα να αποκτήσουν κάθε απαραίτητη για την έρευνα πληροφορία, και τα πορίσματά της πρέπει να δημοσιευτούν.
Μεταξύ άλλων ζητημάτων, η οργάνωση πιστεύει ότι η έρευνα πρέπει να περιλαμβάνει εξονυχιστική εξέταση της εκπαίδευσης που παρέχεται στα μέλη των σωμάτων ασφαλείας, περιλαμβανομένων των ειδικών φρουρών, η εκπαίδευση των οποίων αυτή τη στιγμή διαρκεί τέσσερις μήνες, με την προοπτική να συμπεριληφθεί διεξοδικότερη εκπαίδευση στη σύννομη χρήση βίας και πυροβόλων όπλων, σύμφωνα με τον Κώδικα Συμπεριφοράς των Ηνωμένων Εθνών για το Προσωπικό Επιβολής του Νόμου και τις Βασικές Αρχές των Ηνωμένων Εθνών για τη Χρήση Βίας και Πυροβόλων Όπλων από Προσωπικό Επιβολής του Νόμου, καθώς και να παρασχεθεί εκπαίδευση στον σεβασμό για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Η Διεθνής Αμνηστία πιστεύει ότι η έρευνα πρέπει επίσης να διερευνήσει τη μεταχείριση των παιδιών που συνελήφθησαν και τέθηκαν υπό κράτηση, με την προοπτική να αναθεωρηθούν οι πρακτικές ώστε να διασφαλιστεί ότι συνάδουν πλήρως με τις απαιτήσεις της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Οποιοσδήποτε τυχόν βαρύνεται με την υποψία ότι ενέργησε κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου πρέπει να προσαχθεί στη δικαιοσύνη και τα παιδιά-θύματα παραβιάσεων πρέπει να έχουν πρόσβαση σε επανόρθωση και αποζημίωση.
Η Διεθνής Αμνηστία παροτρύνει τις ελληνικές αρχές να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτρέψουν την υπερβολική χρήση βίας και άλλες παραβιάσεις από την αστυνομία σε μελλοντικές διαμαρτυρίες και να διερευνήσουν διεξοδικά, γρήγορα, ανεξάρτητα και αμερόληπτα όλους τους ισχυρισμούς για τέτοιες καταπατήσεις.
Η οργάνωση επίσης παροτρύνει τις αρχές να προβούν σε διεξοδική διερεύνηση των μοτίβων καταπατήσεων που έχουν οδηγήσει σε έλλειψη εμπιστοσύνης του κοινού στην αστυνόμευση. Η οργάνωση σημειώνει ότι ένα από τα ζητήματα που αναδείχθηκαν κατά τη διάρκεια των πρόσφατων διαδηλώσεων και ταραχών ήταν η έλλειψη εμπιστοσύνης του γενικού πληθυσμού στην αστυνόμευση.

Περισσότερες πληροφορίες
Μπορειτε να διαβασετε όλη την αναφορά της Διεθνούς Αμνηστίας στα ελληνικά απο εδώ (site της Διεθνούς Αμνηστίας στην Ελλάδα)

Read the report of Amnesty International on the Alleged abuses by police in the context of policing demonstrations (pdf)

Αρθρο στο bbc news (BBC news article)




Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Χειρότεροι και απο τους μπάτσους!

Υπαρχουν παρα πολλοι αναμεσα μας, που ουτε η αστυνομία δεν θα τους εκανε δεκτούς.
Ολες αυτες τις μερες που δεχομαι επίθεση γιατι εβγαλα κατι ασχημο για το συστημα, είδα με μεγαλη εκπληξη πως και μεις οι υπολοιποι δεν ειμαστε καλυτεροι.
Για την ακριβεια... σκατά στα μούτρα μας! Γαμώ τις κοινωνίες εχουμε φτιάξει όλοι οι παλιομαλάκες μαζι.
Αυτές τις μερες, εχω κατηγορηθεί/χαρακτηριστεί απο αναρχικη, σταλινιστρια, ψευτρα, θρασυδειλη, προβοκάτορας, φαντασιοπληκτη, αναξιόπιστη, εχθρος της ταξης και της ησυχιας, δημαγωγός, ανοητη, νοικοκυρα που φτιαχνεται με ιστοριες με προστακτικους μπατσους, οτι η αλεπουδα ειναι το μπλογκ του κωλου, βρισαν την μανα μου και αλλα χιλιαδες...

Ο,τι τους ερχοταν, το λεγαν, κι εγω το διαβαζα...
Παρακολουθησα δεκαδες συζητησεις σε φορουμς που εχουν ανοιχτει. Διαβασα εκατονταδες κομμεντς στο δικο μου και αλλα μπλογκ.
Προσπαθουσα να καταλάβω, αλλα ήταν αδύνατο να χωρέσει ο νους του ανθρωπου όλη αυτη την αηδιαστική δυσωδία που αρχισε να ξεχύνεται.

Μεχρι και για διασπορά ψευδών ειδήσεων με απειλησαν οτι θα κατηγορηθώ...
...και αν η Μυρτω δεν ηταν αυτη που ειναι (και εκανε πισω, φοβισμενη ή αηδιασμενη απο ολους σας) μπορει να με τρεχαν και στα δικαστηρια ολοι αυτοι οι "φιλαλήθεις" γραμματεις και φαρισαιοι

Παράλληλα εγω έβλεπα να ξεδιπλώνονται μπροστά μου απεριγραπτα πράγματα.

Θα σας δωσω μερικά παραδείγματα... 
πχ. οταν επιτελους εβγαλα το ποστ οτι θα μιλησει στο ραδιοφωνο η Μυρτω, βγηκε το παρακατω thread σε ενα φορουμ.
Σε αυτο οπως θα δειτε, εμφανιζεται παραποιημενο το ποστ μου, με ενα επιθετο που εφηυραν, με μια φωτογραφια αλλα'ντι' αλλον, με προσθηκες στο κειμενο (όπως η λεξη 'βασανισμος') και ολο αυτο παρουσιαστηκε σαν δελτιο τυπου του City 99,5
Διαβάστε το και σας έχω και αλλα...
Κατι λεγαμε για διασπορα ψευδων ειδησεων? (koch2 αυτο πως θα το ελεγες? Δημιουργικη δημαγωγία?)


Στο ίδιο φορουμ, διαβασα 28 (εικοσιοχτώ!) σελιδες thread, γεματο συζητησεις ακρατης παπαρολογιας, χυδαιοτητας και φασιστολαγνιας, με καποιες όμως φωνες λογικής να ακουγονται....
όπως αυτη:
"Ακόμα πιο θλιβεροί κι αποκρουστικοί απ' τους τραμπούκους και βασανιστές μπάτσους, είναι εκείνοι που χλευάζουν και λοιδορούν το θύμα της βαρβαρότητας. Αλλά η τρέλα κι η βαρβαρότητα δεν κάνει διακρίσεις, λεβέντες. Τη μια χτυπάει την πόρτα του διπλανού, την άλλη τη δικιά μας"


Γκρινιάζουμε για τους "καρχαρίες" και εμεις ειμαστε πιραγχας και πτωματοφάγοι. Κατηγορούμε του δημοσιογράφους αλλα κανενας δημοσιογραφος δεν μπορει να κανιβαλισει τις ιστοριες οπως εμεις!
Ορδές απο wanna be Ευαγγελάτους έτρεξαν να αναλύσουν, να υπεραναλύσουν, να διυλήσουν τα γεγονότα, να κανουν αντιπαράθεση με τις γνωσεις τους (τόση πια εξιδειδίκευση εχουμε ολοι στη ΓΑΔΑ? ουτε ο σόμπολος δεν γυρναει να κανει τετοιες δηλώσεις). Γεμισε ο τόπος με επίδοξους Σερλοκ Χόλμς που όμως δεν ηταν τίποτα αλλο απο Επιθεωρητές Κλουζώ (δυστυχώς μονο με την βλακεία και χωρις την πλάκα).

Ξερω οτι κολλησε πολυς κοσμος στο γεγονος οτι δεν φανηκε το επιθετο απο την αρχη. Αυτο μπορει να δικαιολογήσει εναν σκεπτικισμό.
Ομως!
Το να λυσσας, να σκιζεις τα ρουχα σου, να ξημεροβραδιαζεσαι στο ιντερνετ, για να διασπείρεις οτι κάτι είναι ψέμα, χωρις να μπορεις να αποδειξεις συναμα οτι δεν ειναι αληθεια...
αυτο ειναι ενα θεμα που χριζει ψυχανάλυσης.

Για τον Πανο με τις κοκκινες ρεγγες... (ευτυχως εχω φιλους μεταφραστες και εμαθα τι σημαινει). Αφου ειχε αφησει τις αποψεις του σαν κομεντ στο μπλογκ μου (βασικα, επιχειρηματολογουσε οτι λεω ψεμματα) και αφησε και το λινκ για το μπλογκ του για να μην πανε χαμενες οι σκεψεις του... αφου αρχισε να με ρωταει για στοιχεια κτλ (σαν να επρεπε να καταθεσω στον ανακριτη, δηλαδη σε αυτον) και δεν απαντουσε στην ευλογη απορια μου: (γιατι να εχω κανει αυτα για τα οποια με κατηγορεις)  συνεχισε τα δικα του...
'Υστερα ήρθανε η ρεγγες' και η κατηγορία οτι δημαγωγω. Υστερα περίμενε να ακουσει τη συνεντευξη της Μυρτως και μετα εγραψε το τριτο ποστ στο μπλογκ του, με το οποιο αποκαταστουσε την αληθεια (την οποια ο ιδιος ειχε αποκαθηλώσει με την επιχειρηματολογια του)

Αν ειχε απλά προσπαθησει να καταλαβει τον απλό λόγο, γιατι το κειμενο κυκλοφορησε αρχικα με το μικρο ονομα, θα ειχαμε γλιτωσει ολη την ταλαιπωρια. Αλλα ετσι εχουμε γινει σχεδον κακοβουλα δυσπιστοι απεναντι στα παντα.

Πηγα να βγαλω προς τα εξω την ιστορια, για να μην χαθει η αληθεια και καθομουν μετα να διαβαζω 'τι θα κανει στην μανα μου' ενας (προφανως) χρυσαυγιτης (οπωσδηποτε) με σεξουαλικο προβλημα, ανιστορητος παπάρας.

Πολλα σκατά τριγύρω μας. Πιο πολλά έξω, παρά μέσα στους υπονόμους.

Ξαφνικά με όλα αυτα που είδα, μπορεσα να κατανοήσω την σουρεαλιστικά παρανοϊκή εμπειρία που είχε η Μυρτώ με τους μπάτσους. Στα αλήθεια, τωρα κατάλαβαίνω, γιατί καποιος που δεν φταιει σε τίποτα μπορει να πέσει θύμα της εγκληματικής ψυχοσύνθεσης των ανθρώπων. Καταλαβαίνω πώς μπορεί κάποιος να σε σπάσει στο ξύλο όταν είσαι στα γόνατα και με χειροπέδες (όπως κανανε σε εκεινα τα 3 παιδιά στην Ομόνοια).
Καταλαβαίνω πώς μπορεί να σε (δια)σύρουν σαν να εισαι εγκληματίας, να σε φοβερίσουν, να δεχθεις λεκτικη σεξουαλική επίθεση και ύστερα να σου πουν αντε και Καλα Χριστούγεννα!

Θα συνεχίσω αυτο το κείμενο καποια αλλη στιγμή. Θα σας δείξω όλη την ιστορια όπως ξεδιπλώθηκε ιντερνετικα, θα δειτε όλα αυτα που ειπώθηκαν...
και στο τελος το θέμα είναι για να το πάρει κάποιος και να κανει κοινωνιολογική ανάλυση και διδακτορικό


Y.γ1: Πανο, επειδη μαλλον συνεχιζεις να αναρωτιεσαι... το κειμενο ανέβηκε αυθόρμητα, με βασικό σκοπό (απο μενα, τη Xripol και τη Μυρτω) να το μαθει ο κόσμος, να το καταλαβουν ολοι οτι η καταχρηση εξουσιας μας αφορά όλους. Την δεδομενη στιγμή, δεν υπήρχε σκέψη για δραση, ουτε νομικά, ουτε αλλιως... Αλλα και ούτε, ειναι αλήθεια, μπήκαμε σε σκέψη με ποιον τροπο πρεπει να γραφτει το κειμενο, για να σε ικανοποιήσει.
Η βασικη σκεψη ηταν να προστατευτει η ανωνυμία της Μυρτως απο ό,τι ενδεχόμενο
μόνο που δεν ειχα υπολογίσει όλους εσας...


Y.γ2: ...και δεν μετάνιωσα για τίποτα. Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω πάλι τα ίδια θα έκανα
και τα ίδια θα συνεχίσω να κάνω

Ολοι οι παπάρες, θα με βρίσκετε μπροστά σας!

Y.γ3: ...και να μην σας ακούσω να λέτε:"Ετσι είναι ο κόσμος, δεν το ήξερες?"
Γιατι εγώ ΑΥΤΟΝ τον κόσμο, ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ
και θα κάνω ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ και Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΩ για να αλλάξει κάτι
Ο κοσμος εχει γίνει σαν τα μουτρα μας γιατι όλοι λένε "ετσι είναι", και "τι να κανεις..." και χαρις σε αυτην την ηττοπαθεια και τον ωχαδελφισμο εχουν βρει προσφορο εδαφος όλοι οι ψυχανώμαλοι και εχουν γινει (και συνεχιζονται να γίνονται) όλα τα εγκλήματα εναντια στην Ανθρωπότητα

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Η συνέντευξη της Μυρτώς στο City 99,5



Δώστε λίγο την προσοχή σας
Το περιστατικό με τη Μυρτώ, συνέβη την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου. Την ημέρα αυτή είχε κατεβεί κόσμος για να διαδήλωσει και να διαμαρτυρηθεί μπροστά στη ΓΑΔΑ. Ο ξυλοδαρμός και η σύλληψη έγινε γύρω στις 2 το μεσημέρι μπροστά σε κόσμο, δίπλα στο νοσοκομείου Αγ. Σαββα. Υπήρχαν άνθρωποι που σταμάτησαν και κοιτούσαν. 
Όποιος έχει πληροφορίες ή έχει τραβήξει φωτογραφίες ή βιντεο παρακαλείται να επικοινωνήσει με το greekpoliceviolence@gmail.com

Εδώ μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε το Δελτίο τύπου της ενημερωτικής εκπομπής του City 99, 5 "Ο σφυγμός της ημέρας" με την απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη της Μυρτώς στον δημοσιογράφο Νίκο Παπαδημητρίου.


Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Αυριο το πρωϊ θα μιλήσει στο ραδιόφωνο η Μυρτώ


Αυριο, Τρίτη 23 Δεκεμβρίου, στο πρωϊνό δελτίο του City 99,5
θα μιλήσει επώνυμα η Μυρτώ στον δημοσιογράφο Νίκο Παπαδημητρίου, για το περιστατικό του ξυλοδαρμού και της σύλληψης της, που συνέβη την προηγούμενη Δευτέρα.

Το δελτίο ξεκινάει στις 8 το πρωϊ

Μέσω ιντερνετ μπορειτε να το ακούσετε απο εδώ

Η συνεντευξη θα ανεβει επισης σαν αρχειο ήχου και στο blog