Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Αχρηστες γνώσεις - 10+1 πράγματα που δεν ήξερες για την γάτα μου



Η γάτα μου φωτογραφημένη σε πόζα Μαρκ Αλμοντ.

1) Σε αντιθεση με τις περισσότερες γατες μπορει να προφέρει λέξεις-νιαουρίσματα που ξεκινουν απο φωνήεντα

2) Δεν της αρέσουν τα αναμμένα κεριά και τα σβήνει με καρατέκα κίνηση

3) Ειναι απο το Γκύζη

4) Κοιμάται στο κρεβάτι μόνο αν είμαι κι εγω σε αυτό

5) Πέρασε περίοδο μιμητισμού και έμπαινε στην μπανιέρα καθε φορά που ήθελε να κάνει μπάνιο (να γλυφτει δηλαδή)

6) Δεν ειναι φιλόζωη

7) Εχει το πιο απαλό τρίχωμα απο όλες τις γατες που εχω ακουμπήσει (μαλλον βαζει και μαλακτικό οταν λείπω)

8) Το αγαπημένο της φαγητό ειναι τα κάστανα

9) Ειναι σχιζοφρενής >> και ρομαντική >>

10) Το ονομα της σημαίνει "Αυτη που ήρθε να σωσει τον κόσμο"

10+1) Είναι πολυ καλλιτεχνικός τύπος. Δείτε αυτο το βιντεο στο οποιο παρακολουθεί ενα animation με κλασικά έργα τέχνης

Υστερόγραφο:
Σήμερα το πρωί πριν σηκωθώ από το κρεβάτι έβαλα Klaus Nomi και η γάτα αρχισε να νιαουρίζει χωρίς σταματημό. Δεν την αδικώ, μαλλον κι εγω στη θέση της το ίδιο θα έκανα.

Mερικές ακόμα φωτογραφίες της 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7



7 σχόλια:

urban blue είπε...

Και είναι και η χαμένη αδελφή του Μένιου!!

χιπι είπε...

Έβαλες Klaus Nomi ΠΡΙΝ σηκωθείς απ’ το κρεβάτι?!
Καημένο γατί!

Μ’ αυτό, θυμήθηκα και το άλλο:
11) σε σταμάτησε απ’ το να μάθεις κιθάρα. Ήταν πολύ σκληρή μαζί σου, όσο έκανες εξάσκηση!
:))
(κρίμα ρε συ! Μην της δίνεις σημασία. Είναι τρελή!!)

Nikos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nikos είπε...

Το ίδιο σχόλιο θα έκανα κι εγώ, "Πριν σηκωθείς απ'το κρεβάτι έβαλες αυτό το πράγμα??"... Δεν έχω ξανακούσει Klaus Nomi, πρώτη φορά είδα το βιντεο, ανατρίχιασα! Με την κακή έννοια..

alepouda είπε...

Δεν το ξερεις το τραγουδι?
Που ήσουν στα 80ς?
:))


http://www.youtube.com/watch?v=mglJJHk8G1w

Nikos είπε...

Ήμουν απασχολημένος με άλλα ενδιαφέροντα, μάθαινα να μπουσουλάω, μάθαινα να αρθρώνω τις πρώτες μου λέξεις (κυρίως μονοσύλαβες), και παρακολουθούσα κάποια σεμινάρια με θέμα τη σωστή χρήση της τουαλέτας, του κουταλιού, και άλλων εξειδικευμένων εργαλείων. Που χρόνος για μουσική και τηλεόραση...

alepouda είπε...

ε, τοτε εχασες την αλμοδοβαρική περίοδο της διαφήμισης στην ελληνική τηλεόραση.